lazinkizi kızlar benim 5 yasinda oglum var sezeryanle dogdu ikinciye de 35 haftalik hamileyim normal dogumdan cok korkuyorum aradan 5 yil gecti normal dogurturlar mi
Dygrd lazinkizi valla yengem 8 sene sonra normal istedi 3 doktorda riske atmadı dikiş atabilir dedi tabiki yapılmaz diye birşey yok yapan vardır her vucud yapısi farklıdır
Ozgecetindag Fadikb cok zorluğunu çektim dikişim enfeksiyon kaptı toparlanamadım agrısı cok oldu kanamam oldu vs 11 ay oldu dogum yapalı yok 2. Cocugu zaten düşünmüyorum hiçbir zaman düşünmüyorum hatta olaki olursada zorunlu olmadıgı sürece normal yaparım
Dygrd lazinkizi mumkun degil 2 yil arayla normal doğum olmasi en az 5 yil diyorlar onu bile çoğu doktor göze alamıyor 2 ara sezeryandan sonra tekrar gebe kalma yılı benim doktorun dediği 🙏🙏