Merhaba kızlar. 36+3 haftalık hamileyim. Göğüslerimin ucu kabuk bağlamış gibi oldu. Hatta bugün küçük bı parca ucundan düştü.doktora sordum kurumuş bı şey yapma krem sür dedi. ama doğuma kadar sürerse bebeğim emerken sıkıntı çıkar mı? Aynı durumu yaşayanlar var mı?