Yeppudaa canım bizim burdaki açılış bugündü ben gittim indirim varmı diye bakmayada heryerdeki e bebek mağazalarıyla aynırutin indirimler vardı ekstradan bir indirim yoktu kapış kapış yapacağım bir şeyde göremedim genelde yazlıklara kırmızı etiket indirimi yapmışlardı haberin olsun en azından bizim burdaki e bebek böyleydi haber vereyim dedim☺️