BirAsyaannesi Yengemden doktor nifty test istemis istersen cinsiyet de ogrenrbilirsin demis boyle bisey mumkunmu
Fadikb BirAsyaannesi evet cinsiyet belli oluyor ama söylemiyorlar yasakmış artık . Bende yaptırdım nifty testi.bana testi yapan merkez bu bilgiyi sizinle paylaşamıyoruz dedi. Doktorunuza söylüyoruz o uygun görürse size söyler dediler . Bende doktorumdan öğrendim 🥰
memo90 BirAsyaannesi ben invitae test yaptırdım cınsıyetıde ogrendık doktordan bakmadan ultrasonla soyledı dogruluk oranı %98 dedı
Burcu4135 BirAsyaannesi evet belli oluyor ama doktorunuza söylüyorlar size degil. Biz tahlil sonuclarının geldigi aksam doktorumuzdan ögrenmiştik. 11.hafta da
Fadikb Bktbll 2 Li testimde trisomy 21 riski 1:218 gelmişti . Doktorum nifty testi yaptırmana gerek yok ense kalınlığı iyi burun kemiğide var dedi ama ben içim rahat etsin diye yaptırmıştım
Aysun1981 bende dün kan verdim Nifty için ve heyecanla sonucu bekliyorum. Umarım hersey yolundadır 🙏🏻 Cinsiyetide kesin öğrenmek güzel olur, değişme olaylarını okudukça korkuyorum 😂 hazırlık vs yapıp sonda değişirse diye.. DNA testi olduğu için kesin oluyor.
rengarenkduduv BirAsyaannesi benim yaptırdığım yerde söylüyorlar. Yaptırmış olduğunuz yere göre değişiyor.