Arkadaşlar 27 haftalık gebeyim ateşim devamlı 37,5 bazen 38-38,5 çıkıyor özellikle akşamları parol serbest ateş çıktığı zaman atıyorum asla ateşimi indirmiyor soğuk duş alıyorum ateşim hala 38 inmiyor çok pis öksürüyorum kaburgalarım kırılacak 112 arıyorum yapacak birşey yok çekeceksin diyorlar gün içinde yoğurt yiyorum balı ıhlamur ve süt içiyorum daha iyi gelecek şeyler var mı siz neler yaptınız ne yiyip içtiniz ben ölüyorum resmen bu 112 sadece ölümü gelip alır gebeyim diye yapacak birşey yok diyorlar çok kötüyüm ben çok