Yanılma payı herzaman var erkek demıs olsa da degısebılır kız dese de
Anlıyorum sızı ama lutfen degısebılırmı degısen varmıs dıye kendınızı sartlamayın
erkek dese ınanmaya hazır olup kız dıyınce degısrmı yanlısmı dıye sorgulamak gaeıp gelıo bana
allah ne layık gorurse o olur elbette saglklı hayırlı bı evladınız daha olur sag salım kucagınıza alırsınız ınsallah gonlunuze gore olsun 🙏🏻💞