Bende 28 haftalıkken hastanede yatarak atlattım canım, hastaneden cikali 2 hafta oluyo hala felaket sırt ağrım var ve hafif kuru öksürük kaldı. Doktor da demişti zaten zamanla geçecek bunlar diye ama ikinci bi test yaptirmadim kimse de istemedi. 14. günün sonunda çıktım karantinadan