Bsrgrss Merhaba 12+6 günlük hamileyim dün itibariyle lierac phytolastil gel’e başladım çatlak önlemeye yardımcı jel oluyormuş kendileri basen kalçalar göbek ve göğüsde kullanıyorum. Ailemde çatlaklar son ay da oldu gebeliğimin başından beri bebe yağı kullandım artık kilo almaya başladıkça profesyonel bişeye başlamam gerektiğini düşündüm.. kozmetik ve aktar ürünlerinin alerji yapmasından korktuğum için ( malum yazın en sıcak günleri) dermatolojik bişeyle başladım.. daha önce kullanmış olan var mı merak ediyorum ben de bu ürünle alakalı tecrübe mi yazacağım ilerde destekleyici ürünler de alabilirim🤷🏻♀️ Çatlak kaderimiz demeyelim önlem alalım 🤪🤪
Nurce Bsrgrss ben de 3 haftadır kullanıyorum canım şimdilik bi çatlak falan Yok sanırım dediğin gibi son haftalarda görcez her şeyi 😅🙈 ben de 27+4 üm
HandeA Bsrgrss Tabi çatlaklar sadece kremle ilgili değil. Hızlı kilo alımı ve az su içmek de çatlak oluşumunu tetikliyor.
Cotton Bsrgrss ben de kullanıyorum 24. Haftadayım göbek bölgeme sürüyordum sadece, kalça kısmına normal krem kullanıyordum, göbek de bir şey yok, kalçalar ... Artık komple sürüyorum napalım pahalı ama eşim ödeyecek artık....
Ilaydaafra5 Ben kullandim hemde cok duzenli bi sekilde yag da kullandim ama hic bi faydasi olmadi umarim sende etkili olur canim 😑
Bsrgrss Ilaydaafra5 ah ah Sonradan üzülmeyeceğim bilsem çatlasın ne olacak diyorum ama vücuduna takıntılı biriyim inşallah az bişey olur da göze batmaz 😅
HandeA Ben 4. Aydan sonra başladım Lierac kullanmaya. Aklıma geldikçe kullanıyordum şimdi sıklaştırdım. 32 haftadayız çok şükür çatlamadım. İnşallah da çatlamam🙏
Bsrgrss HandeA tüm önlemleri almak istiyorum nasip kısmet olursa son aylarımda da ya kreme burdan söverim Ya da tavsiye ederim 🤤😊
dlaragur Ben kullanıyorum 2,5 aydır, şimdilik bişeyim yok umarım olmaz 🙈 çevremde kullanan insanlar vardı, çok memnun kalmışlardı o yüzden başladım bende
Tatilcimcime Ben 37.haftamdayım.35-36 haftalara kadar tek çatlağım yoktu ama 36dan sonra bir başladı şuan durduramıyorum çatlaklarımı🙈Ama olsun bebeğim sağlıklı olsunda estetik biz kadınlar için var nasıl olsa☺️Takılmayın bunlara derim kızlar keyfini çıkarın hamileliğin🤰🏼💙🤗
bynduru Merhaba 37. haftama basladim.Lierac kullaniyorum su an catlagim yok.Annemde kizkardesimde cok fazla var.13 kg aldim.Göbegimin hemen kenarinda kucuk bi catlak var sanki emin degilim ama gobek deligim cok acimis ara ara krem surmeyi ihmal etmistim.ben tavsiye ediyorum