Prensesiminyolculugu Kızlar kasılmalarım var acile gidip bir baktırmak istiyorum ama nst çekiyorlar mi ona göre gideceğim bilgisi olan var mı
Nurunannesiii12 Prensesiminyolculugu rahatsizlansigimda acilden girdim gece 3 buçuk gibi kayıt alıp nst için üst kata gönderdiler agrım.sancim var su kadar haftaligim bu sekilde hhissediyorum deyince bakılıyor yani çekilir.beklemeyin gidin bian önce.
Mom54544 Prensesiminyolculugu Evet kasılma hareket azlığı hissediyorsan falan gidebilirsin alttan muayene karından muayene ve nst ye bagliyo bizim burda şahsen
Prensesiminyolculugu Nurunannesiii12 birisi yazmıştı da geçenler de kan alıp alttan bakmak istediler diye bende oyuzden acaba çekmiyorlar mi ki diye düşünmüştüm.. benimde kasılmalar var bebek toplanıyor gibi ama iki taraflı sertleşme oluyor sürekli şüpheleniyorum
Nurunannesiii12 Prensesiminyolculugu simdi her hastanin durumuna gore farkli.mudahale ederler .alttan bakmak istemişlerse açılma.var mı vs hastanın durumuna göre hareket ederler.ben o zaman 30 haftalikdtm.sadece nst bağladılar sancı çıkmadı. Serum takıldı bulanti kusma ve ishal e iyi gelmişti. Sizin sorununuza göre müdahale ederler.
yeniannna34 Prensesiminyolculugu acillerde yani devlette hem alttan bakıyorlar hemde nst bağlıyorlar canim
Prensesiminyolculugu Kbrasmskbyrktr biraz uzanıp dinlenince geçti çok şükür gitmedim ama öğrendiğim iyi oldu inşallah hiç gerek olmaz tabi.. teşekkür ederim canım benim 🙏
Kbrasmskbyrktr Prensesiminyolculugu cok şükür kuzum sevindim senin adına. Bende de 34. Haftada olmuştu sol kasigimda agri şeklinde nst baglattim acilde bir sorun çıkmadı bu haftalarda oluyor demekki.
Prensesiminyolculugu Kbrasmskbyrktr evet canım benim de geçen kontrol de sancı yada açılma çıkmadı çok şükür ama bebek aşağıda dinlen kendini yorma dedi ve progestan yazdı önlem amaçlı bende oyuzden tedirgin oluyorum ister istemez 🤷
Kbrasmskbyrktr Prensesiminyolculugu ilk hamilelikler ya bilmiyoruz haliyle normal mi değil mi diye tereddüt ediyoruz 🤭 benm de 28. Haftada kafayı çevirdi aşağıya ama kanala girmedi henuz 35+6 oldum 37 de bidaha bakacak bakalim
Prensesiminyolculugu Kbrasmskbyrktr oy aceleleri ne acaba hemen gelmek istiyorlar sanki 🥲 senin daha az kalmış masallaah sağlıkla gelsin inşallah annesiii 😍
Kbrasmskbyrktr Prensesiminyolculugu Amin kuzum sağlıkla kucağımıza alalım insallah hepimiz🤲😍 hormonlar yediklerimiz derken demekki etkileniyorlar artik. Eskiden haftası geldi doğdu olurdu şimdi erkenden sinyal veriyorlar 😁
Prensesiminyolculugu Kbrasmskbyrktr aynen öyle tabi bizim bünyeler de nerde annelerimizin ananelerimizin bünyesi bana diyor ki kaç tane çocuk doğurdum böyle şeyler bilmedim siz cok nazlisiniz😅
Kbrasmskbyrktr Prensesiminyolculugu ahaha benmki de bana söyleniyor en ufak biseyde araştırıp suymus sebebi diyorum bizim zamanımızda hic gitmiyorduk bile kontrole anca ayda 1 çağırırlarsa o da diyo 😁😁 biz çok hassasiz ama devir bunu gerektiriyor😁🤭
Prensesiminyolculugu Kbrasmskbyrktr kesinlikle biz onlar kadar organik beslenmiyoruz hareketli değiliz dinç değiliz güçlü değiliz napalim bizede böyle bir jenerasyon olmak denk geldi buna da şükür 😅🤣🤣
Kbrasmskbyrktr Prensesiminyolculugu ahaha aynen buna şükür 😀 onlar dinlenemiyordu bile biz aksama kadar yatış 😄