BebekveAnneler oda sıcaklığında içemiyorum daha fazla bulandırıyor, soğuk olması daha iyi. Henüz denemedim ama doktoruma içemediğimi söyledim limon nane falan aromalandırsam olur mu dedim 1,5 lt suya çok az bişey atabilirsin dedi mesela 1,5 lt suya bi tanecik kabuk tarçın koyabilirsin dedi