EsmaaaaMeva1 Kızlar ben afedersin ama kabız olmuşum duphalac falan kullndm hiç bi işşe yaramadı ya bunun çözümünü bulan varsa yazsın nolur ya çatlıcm.. 😔
BusraUras EsmaaaaMeva1 az önce arkadaşımla bu konu hakkında konuşuyorduk. Arkadaşım kefir içecekti. Sizde deneyin.
Clementinee EsmaaaaMeva1 canım NBL Gynobiotic probiyotik doktorum verdi ben çözümü bunda buldum doktoruna danış bi dene istersen
minikkelebegimmmm EsmaaaaMeva1 Canım bende hep yaşıyorum sabahları aç karına kuru kayısı üzerine hemen 2 su bardağı ılık su. yada kara erik ye kara erik bende çok işe yaradı
EsmaaaaMeva1 Kbrasmskbyrktr kuru kayısı yiyemiyorum ama kayısı suyu içiyorum dünden beri hiç bi etkisi yok
Mom51122 EsmaaaaMeva1 duphalac da fayda etmediyse kayısı erik falan hiç bi işe yaramıyor. En azından bende öyle. Son çare lavman o da gebelikte sakıncalı olabilir hiç bilmiyorum 🤷♀️
Aytajkhadir Aytajkhadir sabah sabah 2 bardak ilik su hamilelikde kabzlik 9 ayna kimi olur.Kabz olmaniz tehkuleli bagrsaklar gərgin oluyor
Aycaaa571 EsmaaaaMeva1 canım yoğurt suyu iç aç karnına sabah akşam baya etkili oluyor ama ara vererek uygula
Aytajkhadir EsmaaaaMeva1 sirkeee yoookkkk.Elma suyu.Azeri oldgum icin yalniş yazmisim.Taze elma suyu.
EsmaaaaMeva1 Emineyavuz_53 onuda içtim sabh akşam aç karnına 4 yemek kaşığı içtim hiç faydası yok kuzum
Gamzekvr Valla bende kabızlık cekiyorum 😔😔 duphalac hiç bir işe yaramıyor,ona kezâ kayısı incir herşeyi yiyorum yine yok. Şimdi magnesie calcine kullanıyorum kireç gibi bişey sabah içiyorum anca akşam etki ediyo