Ozlem6161 Arkadaşlar saat 7 buçuk dan beri ara ara kasılma oluyor kasık tarafında aceba Doğum sancısı mı
Sheisagirl Ozlem6161 bazı akşamlar benimde oluyor 36 haftalığım ama ertesi sabaha geçiyor magnezyum içip uyu canım sabah geçmezse dr a gidersin
Ozlem6161 Dr bana magnezyum vermedi canım ya Ağustos’un 13 de sezaryen doğum günüm ama 35+5 gün olduk
Sheisagirl Ozlem6161 aramızda 2 gün var 36+1 im bende :). 8 Ağustos’a gün aldık gün içinde çok kasılıyo belim de çok agrıyo son zamanlar böyle geçecek canım galiba:( soda da içebilirsin içinde magnezyum var
Ozlem6161 Sheisagirl benim bugünden beri sol belimden asağıya amansız bi ağrı var zaten çoğu sağ tarafım kaburga kemiğim kopuyor resmen sağ Salim kucağımıza alırız yavrularımızı insallah kardeş ☺️
Simgeaby Canım bizimde 35+5 arada oluyor ama dinlenince geçiyor tabi riske atma bende cok fazla kasılma oluyor ama doktor magnezyum ve adalat verdi hafiflesin diye
Ozlem6161 Simgeaby saol Öner’in için gece uykumuz da Yok inanılmaz ağrı oluyor allah bi nefeste kurtarsın bizi insallah 🙏☺️