[silindi] 1 saat kadar baktı canım her seyi normal gözüküyor dedi. Tetikleyen bişey var mı diye baktı, spinal e fln baktı her sey normal dedi. Enfeksiyon olabilir dedi. Alttan muayene edince onunda olmadığını söyledi. Testler var dedi genetiğe yönlendirdi ona da biz gitmedik. Bu değerler doğuma kadar çok yükselir mi dedim. Genelde bu şekilde doğum olur dedi. Fazla yükseleceğini sanmıyorum dedi…. Sizinki ne dedi? Ne kadarda bi kontrol oluyorsunuz