Kubraselamii13 Kızlar yarın randevum var 2 kürtaj geçirdim şimdi gebelik planları yapmadan testleri i yaptırmaya çalışıyorum yarın hem vitaminlerime baktirayim troid testine hemde başka hangi testleri yaptırmalıyim sizce
Kubraselamii13 papatya56 yaptım sonucunu bekliyorum Rahim filmi cektirecegim inşallah horman testi yaptırdım onlar normal çıktı fsh lh bide estradoil testi verdim
Kubraselamii13 Gizmom teşekkür ederim ben 2. Gebeligimi öğrendiğimde ilk kan testi de 4 uzeriydi daha sonraki kan ver isimde düşmüştü ama bilmiyorum etki edermi
papatya56 Kubraselamii13 Bende iki kere düşük yaptım kan pıhtılaşmam var tekrar hamileyim igne kullaıyorum
papatya56 Kubraselamii13 İçinde b 12 vitaminini b 6 vitamini iyot kalsiyum var doktorum bunu önerdi içinde 60 tane var 120 aldım memnunum ilaçtan