dakpinar- Arkadaşlar bu ikisinin farkı ne? İkisinin işlevi ayrı mı ? Hangisini almalıyız ya da ikisini de almalı mıyız? Teşekkür ederim şimdiden 🍀
Dilekcnkn dakpinar- 3. Gebeliğim hiç almadım gerçekten 😟😂 gerek de duymuyorum tabi herkesin ihtiyacı farklıdır 😊
Gzmk dakpinar- göğüs kalkanı aldım bende herkes onu tavsiye etti sütü tutuyormuş ve yaraları engelliyormuş benim mesela göğüs ucum pek yok yara olmaya müsait olacağından kalkanı aldım 🥰 gümüş kapak havasız olacağından iyileştirme hızı kalkanın daha iyi
alparslanannesii1661 dakpinar- bende iki gündür baya arastiyorum bu konuyu suanlik almayi düşünmuyorum eger olursa her yerde var alirim diyorum belkide almam😂
MineLule dakpinar- gümüş kapak kullanmadım bilmiyorum. göğüs kalkanından çok memnunum. Yaraları ilaçladığımda kıyafete sürtünmeyi engelledi, ucum yoktu ucumu çıkardı, akan sütümü topladı.
Dilekcnkn dakpinar- Valla canım bazılarına göre büyük ihtiyaç bazılarına göre benim gibi yani gereksiz bu zamana kadar ne kullanan gördüm nede alan burada gördüm bende o yüzden alan kişilere odaklan 😂yanlış birşey yapmayayım
dakpinar- alparslanannesii1661 kafalar çok karışık dimi 🥰 çok zormuş bu işler bilmemek çok zor canım 🤣🥰
alparslanannesii1661 dakpinar- ya zorluktan ziyade ucuz bisey değil bu yüzden kıyamıyorum ne yalan söyleyeyim o kadar paraya 🙈