Aysenurrrrrrr Kızlar 38+2 deyim. Kalçalarım inanılmaz ağrıyor ve uyuşuyor sürekli. Uyuşuyor düzeliyor sonra tekrardan aynı. Bu normal mi acaba ? Yaşayan var mı ?
Nurunannesiii12 Aysenurrrrrrr bilmiyorum fakat bende 38+0 im çatı ağrısı kalça uyusması gerilmesi kasiklarim ayrılıyor birbirinden öyle.hissediyorum haftalardır.bu günlerde tekrar yoğunlaşmaya başladı.