Lokumunannesii Arkadaşlar normal adet tarihine göre 25+1 günlük gebeyım fakat bir hafta 2 gün öndeyiz 26+3 üz hiç değişmedi doktor usg baz aldı kilomuz 837 gram nasıl sizce sizin bu haftalarda bebeklerin gramı ne kadardı
BeRidwan Lokumunannesii Dikkat et kendini çok yorma bu dönemde ben de 25w+3d yim ve 9 gündür rahim açılmasından hastanede yatıyorum erken doğum riski var suyum da gelmiş ve enfeksiyon kapmışım
Lavantakokusu Lokumunannesii 26.haftadayız dün kontrole gittik 897 gramdı haftasına gçre gayet güzel dedi doktor. Ama bu ara sanki karnım geriliyor çok su içersin karnın şişer gerilir ya aynı öyleyim var mı sizlerde de?
Lokumunannesii BeRidwan Çok geçmiş olsun canım çok üzüldüm sabret bol bol dua et insallah sağ Salim çıkın hastaneden evet dikkat ediyorum ufak bir kızım var ne kadar dikkat etsem de yoruluyorum dikkat ediyorum
BeRidwan Lokumunannesii duan İçin çok teşekkür ederim. İnşallah erken doğmaz hekimler yanılsın o kadar çok istiyorum ki 😞😞