Babtysv Kizlar iyi akşamlar 1 haftadır rahmime ağrılar girio bugün durduk yere 2 sefer sızı giriyo dış agrisi gibi sizliyo neden acaba bilgisi olan varmi??
Dilekcnkn Babtysv Valla bende bilmiyorum canım 36+2 haftalığım yarın gidicem bende kaç gündür adet ağrısı çekiyorum bugünde kasıklarım belim çom ağrıyor eşime yok burada iyice korku salıyor o yüzden yarın sancı falan çıkar mı bilmiyorum ama
2prens1prensesannesi7 Bende 36+2 günlüğüm benim oğlum doğum kanalına erken girmiş sancılarım ağırlarım var yürüyemiyorum hele gece doğum yapıyormuşum gibi sancım oluyor belki sizinde doğum kanalına girmiştir
Dilekcnkn Babtysv Hiç sorma valla nereye kadar bu şekilde gider bilmiyorum birde 3 kez okula gidiyorum arabayla gidiyorum ama yinede sanırım yorgun düşüyorum