Pamukveannesi4615- bende 3 aylıkken yasadım 2-3 defa kanamam oldu zaten progestan kullanıyodum doktorumda demişti kanaman olursa kullan diye kullandım ve 1 saat sonra acile gittim her kanamam oldugunda ne olur ne olmaz diye kese alanımda kanamam vardı progestanı kullandım hep uzandım kendiliğinden gecti kontrole gittiğimde kanama alanın bittiğini söyledi doktor progestanıda vajinal yoldan kullanıyodum doktorum en başından beri öyle kullanmamı söyledi öyle daha etkiliymiş umarım sizede bişey olmaz en kısa sürede atlatırsınız 🙏🌸