Delicesareti Yani ven vicdanlık bir durum olduğunu sanmıyorum açıkcası tabi bu benim kendi görüşüm ama cips yedin diye ne olabilir kolada içiyorum cipste yiyorum yani tabi kolayı öyle şişe şişe içmiyorum ama cipsi yersem 1 paket bitiririm bu kadar takılmayın ya böyle şeylere 3. Gebeliğim bir bana mı garip geliyor böyle şeyler anlamıyorum 😂 inan ki gülüyorum sadece böyle postlar görünce ilk gebeliğimde hiç böyle şeyler düşünmedim düşünseydim açlıktan ölmüştüm şimdiye kadar 😂