brcemrygt ben de 39+2 haftalığım tam 10 gündür karnım sertleşip duruyor kasılmalarım var bebek de aşağıda ama ne su ne nişan hiç bişeyim yok hatta 10 gün önce muayenemde 1.5 cm açılmam vardı hala da aynı ilerleme yok yani hiç belli olmuyor böyle seni 42. haftaya kadar bile bekletebilir