dilanturkeliii ilk hamileligimde de oldu şimdi de var sağ böbreği bebekler daha çok zedelermis olabilen bir durum mus ilaci yok dediler bana bol.su icmelisin ağrı çok olursa stent takıyorlar ama her böbrek kabul etmiyor diye biliyorum bir ihtimal stendt takılınca ağrılar artabiliyor Muş da bunu bana on bir yıl önce demişti doktorum şimdiki hamile ligimde dayanılmaz ağrım olmadığı için stendt şu anlık yine taktirmadim ben