tomrisveannesi valla kafalar karışık ama şuan olmaktan başka şansımız yok özellikle can taşıyorken yoğun bakım riskini göz ardı edemiyoruz ama işte dediğim gibi ya gercekten grip gibi bişey yada gercekten ciddi bir hastalık 2 senedir kurtulamadık pislikten,yani ben oldum en azından antikor olayı gerçek vücut virüse yabancı olmuyor ama inş aşı olanlarda olmayanlarda yakalanmasın diyorum🙏🏻🙏🏻🙏🏻