Dilaraa1 onlar olur
Dilaraa1 çok iyi beslen mutlaka canım çocuk içinde endişe etme kesenin içinde zaten Allah’a emanet benim en çok korkumdu çocuğuma bişe olacak diye ama sonra dr kontrolünde hiçbirşey çıkmadı şükür ama mutlaka kendi dr bir görüş bana azitro antibiyotik verdi 3 tane vardı içinde günlük parol içtim coraspini mutlaka kullan covid kan pıhtılaşması yapıyor onu asla ihmal etme bir çay bardağı kekik çayı içebilirsin sabahları tahinli pekmez ve bal tüket birde keçiboynuzu özü üç günde iki sefer ben ilk iki günü çok ağır geçirdim sonra dr la görüşüp su ve takviye vitaminlere başlayıp beslenmeme dikkat edince biraz daha rahatladım ama iki gün çok kötüydü benim için asla morelini bozma çok yüksek tut ben tek başımaydım eşim yurtdışı görevindeydi tek başıma olunca bir desteğimde yoktu o yüzden morel çok önemli inşallah su gibi geçer çok bir ağrın sızın olmadan atlatılsın canım allahım şifasını versin hem sana hem kuzuna 😘