Wasfiye ne bulantı ne kusma hiç olmadı bende. Sadece ilk 3 ay kabızlık ve biraz sivilce yaptı bende, biraz da yorgunluk. Sonra hepsi geçti.. şimdi son aylarda tekrar sivilcelenme durumu var.. inşallah sizin de böyle güzel güzel geçer..bebişim erkek bu arada, ama cinsiyetle ilgisi yok diyorlar..