Es_Se kızımda pijamla çıkmıştım yazdı rahattı birde narkozdon dolayı benim ayaklarıma ödem oluşumu olmuştu çok fazla pantalonumu giyememiştim ayak bileğimden geçmemişti çünkü 😂 kaldıki terliklerim bile ayağama olmamıştı bu doğumda kışa denk geliyor bu sefer bol paçalı bir pantolonla gidicem çıkarkende aynı kıyafetlerimi giyer çıkarım diye düşünüyorum