Benim iki üç aylıkken şişmeye başladı, hala da şiş ve eşimden başka kimse anlamıyor. Ben söylüyorum hala kabule tmiyorlar. Büyük deselerde rahatsız olmam hamileyken insanın vucudunda coks ey değişiyor bence en masumu ve rahatsız etmeyeni burun şişi. Ben doğum sonrası geçeceğine inanıyorum