poyrazinannesi3547 busra1997alpaslan2021 saçaklı tüylü ip çok memnun kalanlar var bende ondan düşünüyorum
cahillesohbetikestim busra1997alpaslan2021 ben ilk zamanlar da müslin ağız bezlerinden kullanmayı düşünüyorum açıkçası çünkü vücutları çok hassas oluyor
Durunas busra1997alpaslan2021 Life hiç gerek yok ben oglumu yıkarken biraz avucuma dalin döküyodum az sulandirip vcudunu ovuyodum heryerini daha taze olduğu için teni zarar verir çızer falan korkardm
Durunas busra1997alpaslan2021 Şuan 3 yaşında 2 yaşına kadar öyle yıkadım ama çok sık duş aldırirdık biz sıcak bolgede yaşıyoruz hele yazın hiç çıkmıyo sudan
Bebiscann busra1997alpaslan2021 Canım bizde beyaz tülbent keseriz yıkarız ilkin çocuğu vücudu yumuşak olduğu için 2 aydan sonrada yumuşak lif kullanırız https://imgyukle.com/i/4Rj0h ben böyle bişey ördüm biri kese diğeri kare şeklinde sonrasında bunları kullancam inşallah ☺️