Günde 3 kez kullanıyorum kronik hipertansiyon hastasıyım ve bebeğe zararı yok canım annemde tansiyon hastası yıllardır ve kardeşlerim sağlıklı çok şükür. 🎈🤲🏼 İçilmemesi bebeğe zarar verir aksine Rabbim yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏