zeynepin_annesiiii öncelikle sakin ola daha 3-4 günlük bebek o. Onun açısından da düşün. 9 aydır kaldığı fanustan çıktı ve dış dünyaya uyum sağlamaya çalışıyor bu tip tepkiler vermesi çok normal. Onu yine normale döndürecek olan sensin. Bebeğin çok yeni olduğu için gün içerisinde yapabildiğin kadar hatta 3 gün herşeyi bırakıp bebeğinle ten tene temas yap bu onun kendisini hem güvende hem de rahat hissetmesi için çok önemli. Sütünü sağıp biberonla değil kaşık biberon ya da shot bardakla ver ki emme refleksi güçlensin. Hemen mamaya vs girişme. Ve en önemlisi de ınstagramda bir çok ebe emzirme danışmanlığı veriyor onlara sorup yardım alabilirsin veya hesaplarını inceleyebilirsin.