Gebelikte böbrek genislemesi yasayan var mi?
31 agustosta hafif olan sag bobrek genislemem 20 gunde 3. seviyeye gelmiş. 4 zaten son evre bobrek kaybiymiş. bu agrilari karin gerilmesi bebek buyumesi bel firigina bagli agrilar zannediyordum.
solda da baslamis o da 2. seviye olmuş.
yine kendi kendimin doktoru olarak baktimki idrarda hep lokosit var ustune bi de bakteri nitrit kan eklenince gittim tip merkezinde ultrason çektirdim.
bu arada ist and yakasi urolog tavsiyenize acigim