bebegimizibekliyoruz1 doya doya cikartamiyorum ki ağırlıktan dolayı 😂 hareket kısalığı falan çok zormuş içerde 3 kg bebek 100 kiloya bedel resmen ya gerçekten rabbim sabır versin kilolu insanlara çorap giyerken zorlan eşofman giyerken zorlan hele bide bu ara bacağımı bile kaldırırken elimle destek cikiyorum temizlik acısını hiç saymiyorum bile gelsin yanımda mışıl mışıl uyusun kuzucum 💕