@greybrde ben bir oğlan anasiyim şimdi de ikizlerime gebeyim. İlk oğlum çok hareketliydi. Çilek mobilyanın 60-120 olan beşiğinden almıştım. Evim küçük yatak odasında kullandım sonra odasında kullandım ama tek pişmanlığım küçük olmasından yana oldu. Çok tatlı küçük sevimli beşik ama hareketli çocuk olunca ben 7-8. ayında büyük yatağa alıp beşiği kaldırmak zorunda kaldım. Tavsiyem kısıtlı bir zman yerine daha uzun kullanıma sahip bir yatak tercih etmeniz. Karar sizin tabi ki.