Tugbayza1005 Merhaba hamişlerim 🥳 bir konuda fikrinizi almaya geldim 🙊 bebek bezi için önerileriniz nedir sizce hangi markayı almalıyım en iyi marka hangisidir sizler neler almıştınız 🤷🏻♀️
DiSaMeKa_2018 Tugbayza1005 primayi çok övüyorlar ben ilk çocuğumda almıştım Prima ama pişik yapmıştık sonrasında Molfix aldım yan etki yapmadı onu kullandım şimdide 1 paket Molfix alicam yan etki falan yaparsa hemen değiştiririm gene .
Asyapolat80 Ben sleepy bio natural düşünüyorum ama bir yanımda prima diyor çok kararsızım ben de bekleyeyim şurada
Tugbayza1005 Dilekcnkn peki primanın kaç numarasını alıyorsunuz bugün şey duymuştum yenidoğan için göbek deliği oyuntulu bez varmış diye
tipikbiryayburcu Morvy Beden olarak ne aldınız? Kalıpları küçük diyorlar ama siz öyle bir şey yaşadınız mı
Elcnbykckr İlk oğlumda prima premium care kullandık. Bunda suan sleepy siparis ettim ama öyle cok değil 80adet kadar. Prima alıcaktım fakat primalar fiyat açısından çok uçmuş. Bide tek poposu ona alısırsa devamlı alamam eskiden öyle değildi🤣🤣
Dilekcnkn Tugbayza1005 İlk etap için premium care aldım onda var 1 numara 70 adet aldım 2 numara olunca da onu kullanırım sonra aktif bebeğe geçerim benim kullandığım zamanlar göbek oyuntulu yoktu ona rağmen kullandım yani sorun yapma o yüzden ama premium care daha iyi diğerine göre daha pahalı ama malesef
Morvy Masal53 kızım 3100 doğdu 25 günlüğüz 210 adet sipariş vermiştim 1 numara ve bitmek üzere şuan tam geliyor mesela
EsmaaaaMeva1 Tugbayza1005 ben bayb turco aldım ufak paket aldım eğer çocuğum pişik olmazsa onu kullanmaya devam etcem fiyat olarakda çok uygun sıçıp attığımız beze fazla para vermek bana saçma geliyor 🤗🤍💙
Talhr Prima premium care aldım 70 adet 100 TL ye biraz fazla ama napayım oglumda da onu kullanmıştım memnnunduk insallah bunda da sorun yaşamayız