Bende grip oldum , benim hamilelikte ve emzirme döneminde ki kurtarıcı recetemdir
bir büyük bardak sıcak suya 2yk limon suyu ,1yk elma sirkesi,1yk bal,1cay kaşığı dolusu zencefil zerdeçal tozu( yoksa tazesi) , 1er çay kaşığı yarısı kadar tarçın karabiber pul biber demlensin iç sıcak sıcak. Tadı Osmanlı şerbet gibi mayhoş tatlı oluyo içimi rahat yani. Şifa olsun .