Saadet03 Merve_KOPUK Merve_KOPUK var ama mais pembe pembe ilk dusuk yasadim doktora gitmeye korkuyorum .! kendimide doktora alistirmak istemiyorum her kanamada gitmek yani ablam diuo dinmezse oyle git insan korkuyo yani
Merve_KOPUK Saadet03 ama olur mu kanama hamilelikte her zaman risktir en azindan bebeginin saglikli herseyin yolunda oldugunu öğrenirsin bi igne yada ilac verilir kanaman daha kisa sürede biter icin rahat eder bence bekleme bile