Yarin randevum var doğum tarihi belirleyecegiz ilk bebegim istege bağlı sezaryen dogdu. İkinci bebegim de sezaryen olacak nst ye baglanacağım . Acaba çatı muayenesi olur mu olan var mı 2. De. Hazır degilim ona göre kuaföre gitmem gerek bilenler yazabilir mi acabaa 😊🙄