aksu5334 Tuanaa34 benim alt 41 çıkmıştı dahiliyeye bi görün demişti doktor amaaa randevu yok gidemiyorum😒
HHhhK Tuanaa34 deger araliklari yanlarinda yaziyormu aslinda gayet iyi duruyor sanirim Alt deger 35 sinir olmasi gerekli ama ikiz olunca yukselmesi normal dediler banada benim bi ara 300lerdeydi ve hastanede yattim degerlerinizi kontrol etmeye devam ederler kac haftalik hamilesiniz
Tugce-dh Tuanaa34 benim değerlerim de 50lere çıkmıştı doktorum kaşıntın varmı desi yok diyince vitaminleri kes 2 hafta sonra bidaha tahlil yapalım dedi tahlik verdim 17 ve 19a düşmüş şuan
Tuanaa34 aksu5334 keşke görünseydınız ben yarın kendı doktoruma gıdecem ne dıyecem bılmıyorum 33. Haftadayım
HHhhK Tuanaa34 33ncu haftada kolestaz gibi seyler icin degerler sık sık takip ediliyormus benim gittigim gastroloji bolum doktoru oyle demisti nac diye bir ilac iciyorum belki oyle bisey verirler ihmalde etmeyin cok yuksek degil ama yukselmesin onemli olan o yemeniz icmenizde sknti varmi mesela su tuketimi
aksu5334 Tuanaa34 randevu bulsam gidicem. Ki zaten büyük ihtimal nedeni kilo almış olmam. Kilo verdiğimde düşüyo çünkü