Hosgeldinbebek 
https://imgyukle.com/i/4x7SA
https://imgyukle.com/i/4xAB1
Merhaba , bu kitapları edinmiştim okumaya da devam ediyorum Hemşire Ayşe Önerin kitabından bir sayfa paylastim sizlerle oradan da bakabilirsiniz kısa şekilde bahsetmiş 0.4 mg foligi , 17+1gunlyk kızıma hamileyim, bebek düşünmeye başladığımız aynı ayda hamile kaldım 6 haftaya kadar folbiol kullandım bebek düşünmeye başlayınca eczaneden aldım, hamilelikteki hayalim kitaplar ile bilgiler edinmekti öyle de yapıyorum bir hemşire olan Ayşe Önerin Hamilelik Doğum ve Bebek Bakımı kitabını ve Doktor Banu Çiftçi Hamilelik Doğum kitabını edindim müsait olduğum her an okuyorum orada da 0.4 mg kullanılması gerektiğini okudum 6+4 ilk kontrolümüz de kalp atışlarını duyduk ve 5 mg folbiolü sordum dozu yüksek bir bebek için dedi 0.4 mg düşürdük hem kitaptan hemde doktorumdan bilgi edinmiş oldum 6+4 e kadar kullandigim folbiolle 0.4 mg mehtly foleat ile devam ettim 10.haftama kadar , hamilelik süresince hiç bir ek ilaç almadım bulantı kusma hiç bir şey yaşamadım doktroumda 10.haftamda omegayi başlattı ve bunu doguma kadar icecegim.Ocean mummy omega ve tüm vitaminler ve folik asit var içerisinde birde D3 Dvitamini verdi , 10.hafta da omurga yapısı geliştiği için omegaya geçiş oluyormus normalde 3 veya 4.ayda da verebiliyormuş fakat ben et tavuk balık tükettiğim için ve doktorum bildiği için 10.haftamda başladık . Ayni doktora giden bir arkadasm 3 ay boyunca folbiolu kullandı onda bulantı kusma çok oldu belkide değerleri ilgili olabilir ya da sormadıysa doktora oda olabilir , ben okuduğum kitaptan edindiğim bilgiyi doktorumla paylaştım ve 10.haftama kadar 0.4 ile yola devam ettim 🤗