Hmsregmze 5 haftalıkken keseyı gordu bebek yok dedı gorunmuyor falan dedı 10 gun sonra gel tekrar bakıcam dedı o on gun nasıl streslı gecırdım bı bılsen korkuttu benı yanı goremıyorum falan fılan dıyıp alttanda bakmıstı gorememıstı yanı sonra 7 haftalıkken gittim kalp atıslarını duydumm. Doktorlar cok acayıp karsısındakını bazen dusunmeden konusuyorlar sakın bekle bıraz hemen ne kurtajıymıs