MerveYeilyurtahin Kızlar selam 9+6 dayım buakşam karnımın sol tarafında bi ağrı oldu. Hiç olmamıştı. Niye olabilir ? Kötü bişey mi ? İlk gebeliğim pek bilgiye sahip değilim 😔
Seda42 MerveYeilyurtahin canım rahmin genisliyor büyüyor ondan ağrıya bilir şiddetli ağrın ve kanaman varsa doktora git istersen için rahatlar
MerveYeilyurtahin Seda42 çok aşırı şiddetli değil ara ara vurup geçiyo. Kanamam bikaç gün önce vardı 2 gündür herhangi bi kanamam yok çok şükür. Normal mi yani bu ağrı acaba
Seda42 MerveYeilyurtahin canım benim o dönemlerde kasik ağrım çok oldu bebek yerleşiyor rahmin büyüyor dedi doktor
Seda42 MerveYeilyurtahin Allahın izniyle bişey olmaz benimde ilk hamileligim en küçük ağrıda doktorda alıyordum soluğu evham yapıyordum
MerveYeilyurtahin Seda42 evet en ufak bişeyde korkuyorum bende. Kanama geçirdiğim için hepten korku aldı beni işte. İnşallah sağ salim kavuşuruz bebişlerimize 😘 bebek yerleştiği için olsun ya yeterki yerleşsin 😊