Hasel0503 hamileyken çok oluyormuş burda birsuru yazan vardı bende çok yazdım bazen dayanılmaz baş ağrısı yaşıyorum bir kere dayanamayıp acile gittim korona testi yaptılar zaten sinek isirsa test yaparlar negatif çıktı bende baş agrimla kaldım 🤣 üç dört gün sürüyor geçiyor doktor üç kere parol alabilirsin demisti bana