kızlar 27 haftalığım sürekli bebeğimi kaybetme korkusu var , biraz hareketini hissetmesem acaba yaşıyormu iste kurt düşüyo içime birde gebelik şekerim var doğuma 1 gün kala veya yakın haftalarda şekerden bebeğini kaybedenleri falan okuyunca iyice morelim bozuluyo nasıl atlatıcam bu korkuyu 🤒