Selam güzel anneler 34 haftalık hamişin karnımın içinde sürekli bir ağrı var doğum sancısı değil 3. Gebeliğim normal mi acaba devlet hastanesine gidiyorum doktoru arayamıyorum haftaya randevu alabildim diğer hamileliklerimde böğle olmamıştı bizimle aynı haftada olup bu şekilde ağrı yaşayan varmı😔😔