blueberyy00 Merve003 normal canimm ben tedirgin olup gittim hatta doktora çok nirmal diye gönderdi beni 😂
Seryy Merve003 Onu bilmiyorum valla benim 16 17 haftaya kadar ağrıdı arada hala oluyor sorunca hep normal diyorlar
Seryy Merve003 ilk olarak yerleşme ağrısı diyorlar sojra rahim büyümesi ağrısı dedi. 20 haftadan sonra bu uygulamada da yazıyo bu hafta itibari ile kasık ağrısı olabilir diye ne zaman yoktu ki