Deletedmom397 benim ilk doğumumda sancım gece 11 de başladı yarım saatte bir geliyordu.. saat 1,5 da hastaneye gittim 10 dakikada bire düşmüştü açılmam 2 cmdi.. sabah 9 da Doğum yaptım.. belirtileri hemen farkederseniz rahatlıkla yetişirsiniz bence.. gecikmeden gidersiniz