Kızlar selam ben 34+2 günlük gebeyim. Size bir konuda danışmak istiyorum. Benim bebeğim 30.haftasına kadar hep 2hafta 5 gün ileride gidiyordu.
32.haftasında gittiğimde 2 hafta 3 gün önden gitmeye başladı.
Bugun de gittim bebeğimin 1 hafta 3 gün ileride gittiğini söyledi doktorum. Gebelik şekerim var. Doktorum hep şekerden etkileniyor olabilir dedi. Fakat ne ben kilo alıyorum ne de suyum artıyor. Bu gün de artık çok fazla ileride gitmeyince bu iyi bir şey hatta doğum pozisyonuna girmiş dedi. Sizce ileriki haftalarda kilosu yaşıtlarını yakalar mı? Haftasıyla uyumlu olur mu 😅
Uzun oldu hakkınızı helal edin teşekkürler