Evettt benim oğluşum da geldi. 37+5 de kanama şikayetiyle geldim ama bambaşka şeyler oldu biraz korku biraz endişe var tabiki de ama sonrası muhteşem bir şey inanılmaz bi duygu.
Sancılarımın artmasıyla yatış verdiler ve saat 14.00 da yatırdırlar gitgide sıklaşan sancılarla 3 cm. Açılmam vardı gayet güzel ilerliyorduk bu şekilde devam et dedi doktor hanım seni doğuma alacagım dedi ki 18.00 nst alındım ve bebeğin kalp atışları düşüyordu git gide düştüğü için acil bir şekilde sezeryana aldılar. Kokuyordum ne olacağından habersiz ama çok şükür ki hiç bir sorun olmadı bebeğim doğdu sağlıkla aldım kucağıma iki gündür de beraber cook çok çok mutluyum darısı başına inşallah rabbim yardımcınız olsun inşallah 🤲😍