Cagla-91 Kızlar evim çok küçük yazın taşınacağız insallah. Bebisim Aralık’ta doğacak. Beşik almayı düşünmüyorum şimdilik. Sizce nasıl bisey alayım. Cok fazla yer kaplamayan taşınabilir kullanışlı bisey istiyorum 🌸
Zeysezer Cagla-91 ben kiwinin zoody park yatağını aldım katlanabiliyor 80×100 ebatlarında belki fikir olur ☺️
gizemy2509 Cagla-91 Yoyko 8+1 Park yatak aldım kullanıp memnun kalan çok çevremde de kullanıp al diyen çoktu kalitesi kumaşı çok iyi anne yanı olabiliyor en güzel avantajı bence o 70×110 ölçüleri , daha kullanmak nasip olmadı 18 günümüz var ☺️
2bebekannesi___ Cagla-91 https://resimyukle.io/r/FapgbQwMTR ben bunu aldım canım seneye bizde taşınıcaz idarelik olsun diye aldım Tommy baby den 240 liraya aldım taşınabilir ve kullanışlı
Syda01 Cagla-91 cevremde çoğu kişi onu önerdi kullanisli gittiğin yere de toplayıp götürmek için iyi oluyormus benim de ailem yanımda olmadigi icin iyi olur diye düşündüm
Cagla-91 Syda01 evet katlayip götürmek de bi avantaj. Benim ailem de uzakta. O yüzden ben de park yatak alayım en iyisi🙏🏻
Cagla-91 gizemy2509 bakayım o modele. Yaa sizin az kalmış darısı başıma☺️ Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin bebislerimizi 💜
gizemy2509 Cagla-91 Amin çok teşekkür ederim vakti zamanı gelince darısı hepimizin başına inşallah 🙏🏻❤️