20 haftalik hamileyim bir iki gündür kabızlık cekiyorum biraz karin agrım da var hiç olmamıştı böyle. Bebek hareketlerini hafiften hissediyordum ama iki gündür hepten kesildi ve karnimda sert bayaa. Birde arkadaşlar beyaz kremsi akıntı geliyor bir iki gündür buda normalmi acaba sizde oluyor mu